Θ. Πάγκαλος: «Τι να κάνω; Να τη στήσω έξω από την Ιπποκράτους»

15 Ιουν 2012

   «Είμαι προθυμότατος να βοηθήσω, αλλά δεν μου ζητήθηκε. Τι να κάνω; Να τη στήσω έξω από την Ιπποκράτους με ένα πανό που θα λέει “παιδιά, δώστε μου δουλειά”;». Ο Θεόδωρος Πάγκαλος σε μία αποκαλυπτική συνέντευξη δήλωσε παρόν, αλλά όχι στο ΠΑΣΟΚ.

   Σε συνέντευξη που παραχώρησε για τη Free Sunday, ο πρώην αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης τόνισε πως «Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τον κ. Βενιζέλο. Εγώ δεν είμαι στην ορχήστρα, δεν κλήθηκα ούτε ως τρίτο ή τέταρτο βιολί. Το κόμμα μου με αγνόησε τελείως από την ώρα που εγκατέλειψα τη Βουλή. Λειτουργώ ως ψηφοφόρος, συμμετέχω σε εκδηλώσεις φίλων τους οποίους εκτιμώ και υποστηρίζω. Ακούω με ενδιαφέρον τις διακηρύξεις ότι δεν περισσεύει κανείς, ότι όλοι θα κινητοποιηθούμε και τα λοιπά».
Share on:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
Copyright © Onus News - All Rights Reserved
Developed by Onus News