Οι δηλώσεις Μεϊμαράκη κατά Χατζηνικολάου

27 Σεπ 2012

   Ο κ. Μεϊμαράκης, αποφεύγοντας να απαντήσει στα κρίσιμα ερωτήματα για την ουσία της υπόθεσης, εξαπέλυσε ευθείες απειλές κατά του εκδότη και διευθυντή της εφημερίδας Realnews κ. Νίκου Χατζηνικολάου.

   «Εγώ θα βγάλω το κουστούμι και θα τον αντιμετωπίσω στην αρένα. Δεν θα πάω σαλονάτα. Ξέρω πού πάω να δώσω την μάχη και δεν με φοβίζει», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος της Βουλής ενώπιον περίπου 30 κοινοβουλευτικών συντακτών.
   Ο πρόεδρος της Βουλής χαρακτήρισε τα δημοσιεύματα της Realnews «μαφιόζικα, αλήτικα, εκβιαστικά», ενώ άφησε να εννοηθεί ότι είναι και κατευθυνόμενα. «Εγώ είμαι καθαρός και χτύπησε λάθος πρόσωπο, όποιος το χτύπησε, για να δημιουργήσει αποσταθεροποίηση» είπε ο κ. Μεϊμαράκης και συμπλήρωσε : «Ο Νίκος Χατζηνικολάου μου πίνει το αίμα με το καλαμάκι, αλλά θέλει να μου το πιει λίγο - λίγο».
(Πηγή: Real.gr)
Share on:
 
Copyright © Onus News - All Rights Reserved
Developed by Onus News