(Onus News) - Τα χρώματα του marketing έχουν συναισθήματα.
Το χρώμα παίζει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της εμπειρίας του χρήστη ως
καταναλωτή. Εκπέμπει ένα ψυχολογικό μήνυμα και έτσι η επιλογή του κατάλληλου
χρώματος για το λογότυπο ή το προϊόν μίας επιχείρησης, καθίσταται ζωτικής
σημασίας καθώς συμβάλει ώστε αυτό να είναι άμεσα αναγνωρίσιμο.
Τα
χρώματα ποτέ δεν επιλέγονται τυχαία. Το παραπάνω γράφημα δείχνει ακριβώς αυτή
την ποικιλομορφία. Κίτρινο, πορτοκαλί, κόκκινο, μωβ, μπλε, πράσινο ή
ασπρόμαυρο, όποιο και αν είναι το επικρατέστερο σε ένα λογότυπο, αυτό δηλώνει
συναισθήματα και υποσυνείδητα μηνύματα. Τα δεκάδες λογότυπα εταιριών παγκόσμιας
φήμης όπως αυτά διακρίνονται παραπάνω, επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
Εταιρίες όπως η Google και η Microsoft, επιλέγουν διαφορετικά χρώματα,
ενώ η Apple την ισορροπία του ασπρόμαυρου. Η Coca Cola το κόκκινο, ενώ το μπλε
η HP και η IBM. Η Firefox, και το Blogger έχουν το πορτοκαλί, και η Yahoo το
μωβ, όπως και η Barbie. Πράσινο επιλέγουν οι BP και Land Rover, ενώ κίτρινο η
Ferrari με τα McDonalds.


