Η καθολική επικράτηση του S. Vettel το προηγούμενο
Σαββατοκύριακο στη Σιγκαπούρη, περιόρισε το ενδιαφέρον στην κορυφή της
κατάταξης στη Formula 1.
Ο F. Alonso ήταν δεύτερος, ενώ ο Kimi Raikkonen κάνοντας εξαιρετικό αγώνα και
με άψογη στρατηγική, ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Από εκεί και κάτω,
για τις πιο πίσω θέσεις έγινε ένας συναρπαστικός αγώνας ιδίως στους τελευταίους
20 γύρους. H εκκίνηση είχε αρκετές εκπλήξεις. Εκπληκτικός ήταν ο F. Alonso, ο
οποίος στο τέλος της πρώτης στροφής πέρασε τέσσερα μονοθέσια και ανέβηκε στην
τρίτη θέση.
Ο Kimi Raikkonen,
κάνοντας την έκπληξη ήταν ο πρώτος που μπήκε για αλλαγή, μόλις στον 11ο γύρο.
Έβαλε πάλι την πολύ μαλακή γόμα και ανέβαζε ρυθμό προσπαθώντας να κερδίσει όσο
περισσότερες θέσεις, αφού εκκίνησε 13ος.
Ο αγώνας πήρε άλλη
τροπή όταν ο Daniel Ricciardo "έχασε" τα φρένα σε μια κλειστή στροφή,
χτύπησε στα προστατευτικά και η Toro Rosso ακινητοποιήθηκε. Το αυτοκίνητο
ασφαλείας βγήκε στην πίστα και η εικόνα άλλαξε άρδην.
Όταν έφυγε το
αυτοκίνητο ασφαλείας, ο S. Vettel αμέσως άνοιξε τη διαφορά του από τον N.
Rosberg. O πιο άτυχος της ημέρας ήταν ο M. Webber. Ενώ είχε σχεδόν δική του το
τρίτο σκαλί του βάθρου, τον πρόδωσε το κιβώτιο ταχυτήτων της Red Bull. Λίγους
γύρους πριν από το τέλος, το μονοθέσιό του άρχισε να βγάζει καπνούς από το πίσω
μέρος και τελικά εγκατέλειψε στον τελευταίο γύρο. Ο Αυστραλός έφτασε στο γκαράζ
της ομάδας του ως συνοδηγός πάνω στη Ferrari του F. Alonso!
Ο οδηγός της RBR
δέχθηκε την ποινή παραβιάζοντας το άρθρο 30.9 (b) το οποίο αναφέρει ότι για να
βγει ένας οδηγός στην πίστα πρέπει πρώτα να πάρει την άδεια κάποιου κριτή. Ο
Αυστραλός όμως όπως δηλώνει παρακάτω δεν είδε κανέναν κριτή για να μπορέσει να
πάρει την άδεια.