Φρενίτιδα, εκτόξευση πάνω από 90%, βουτιά κάτω από την τιμή
εκκίνησης: η IPO του Twitter τα είχε όλα.
«Ήταν μία πολύ καλά
οργανωμένη IPO, μίας πολύ ενδιαφέρουσας εταιρείας, με προφανώς πολύ μεγάλη
ζήτηση. Όπως ακούσαμε, η προσφορά υπερκαλύφθηκε 30 φορές και αυτό φάνηκε».
Σύμφωνα με τα
στοιχεία που έδωσε η εταιρεία, 500 εκατομμύρια tweets “ποστάρονται” καθημερινά,
για 100 εκατομμύρια χρήστες. Κάθε χρήστης αφήνει στην υπηρεσία 0,73 δολάρια,
κάτι που έχει κρατήσει το Twitter στο «κόκκινο». Οι ζημιές, τους πρώτους εννέα
μήνες του 2013, έφτασαν τα 134 εκατομμύρια δολάρια.
Σε όλη τη διάρκεια
της προετοιμασίας για την IPO, το Twitter προσπάθησε να αποφύγει το “φιάσκο”
του Facebook. Οι συγκρίσεις, πάντως, μεταξύ των δύο εταιρειών είναι
αναπόφευκτες, καθώς αποτελούν τους ηγέτες των κοινωνικών δικτύων.
Το Twitter μετρά
232 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, σε μηνιαία βάση. Έχει πολύ έδαφος να καλύψει
ακόμα για να φτάσει τα 1,19 δισεκατομμύρια των “φανατικών” του Facebook. Το
Twitter βασίζεται στις διαφημίσεις και στις προωθητικές ενέργειες για να
κερδίσει χρήματα. Επίσης, “πουλάει” δεδομένα από την τεράστια βάση του. Η
ηγετική ομάδα υπερθεματίζει για τα τεράστια περιθώρια ανάπτυξης της εταιρείας. Οι
αναλυτές, πάντως, επισημαίνουν ότι η εταιρεία δεν έχει υπάρξει ακόμα
κερδοφόρος.
(Πηγή: euronews)