Παραιτήθηκε από τη θέση του αναπληρωτή υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης ο Μάξιμος Χαρακόπουλος

29 Μαρ 2014

Παραιτήθηκε ο αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Μάξιμος Χαρακόπουλος, ενοχλημένος από τη συμφωνία με την τρόικα για το θέμα του γάλακτος, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες.
   Ωστόσο, αναφέρει ότι θα υπερψηφίσει το πολυνομοσχέδιο το βράδυ της Κυριακής. «Από την πρώτη στιγμή που ηγέρθη, το φθινόπωρο του 2012, από το υπουργείο Ανάπτυξης, το ζήτημα της επιμήκυνσης του χρόνου ζωής του «φρέσκου γάλακτος», διατύπωσα δημοσίως τις σοβαρές αντιρρήσεις μου» τονίζει.
   «Στη ζωή μου έχω μάθει να βαδίζω «την οδόν την στενήν». Ξεκαθαρίζω, λοιπόν, όπως άλλωστε είπα και στον πρωθυπουργό, ότι εφόσον η διάταξη για το γάλα δεν είναι ξεχωριστό άρθρο -που θα ήταν και το ορθό- η πολιτική μου ηθική δεν μου επιτρέπει, εδώ που έφτασαν τα πράγματα, να θέσω σε δοκιμασία την απρόσκοπτη χρηματοδότηση της χώρας. Εύχομαι να αποδειχθεί ότι έχω εγώ άδικο στο θέμα του γάλακτος…» καταλήγει.

Share on:
 
Copyright © Onus News - All Rights Reserved
Developed by Onus News