Μέχρι τώρα το YouTube δεν είχε κάποιον σοβαρό ανταγωνισμό
και η Google είχε το μονοπώλιο όσον φορά στην υπηρεσία διαμοιρασμού βίντεο.
Σύμφωνα με το
Re/Code, αυτό που θέλει να κάνει η Marissa Mayer είναι να δελεάσει τους star
του YouTube και τα δίκτυα διανομής, με πολύ μεγαλύτερα ποσοστά από τη διαφήμιση
αλλά και με προώθηση των βίντεο και των καναλιών τους, σε θέσεις περιωπής στην μεγάλης
επισκεψιμότητας κεντρική σελίδα της.
Η πλατφόρμα αυτή
αναμένεται να είναι έτοιμη σε λίγους μήνες αλλά δεν θα είναι ανοιχτή σε όλους
όσους θέλουν να ανεβάσουν οποιοδήποτε βίντεο, όπως συμβαίνει με το YouTube.
Αυτό που θέλουν να φτιάξουν είναι μια πιο προσεγμένη πλατφόρμα αναδιανομής
περιεχομένου (βίντεο κλιπ, virals, τρέιλερ, κλπ). Όμως, μπορεί να ανοίξει για
ελεύθερη πρόσβαση σε όλους μετά από ένα χρόνο λειτουργίας, ενώ δεν αποκλείεται
η εξαγορά κάποιας ήδη υπάρχουσας πλατφόρμας όπως το Vimeo.
Εκτός από τη Yahoo,
υπάρχουν και άλλες εταιρείες όπως Amazon και Facebook οι οποίες ετοιμάζονται να
κάνουν τις δικές τους κινήσεις. Να σημειώσουμε ότι η Marissa Maye είναι πρώην
στέλεχος της Google και έχει εφαρμόσει πολλά από τα χαρακτηριστικά της πρώην εταιρείας
της στη Yahoo. Η ολιγόμηνη προεδρία της Mayer έχει χαρακτηριστεί από τολμηρές
έως σκληρές κινήσεις και αυτή θα είναι μια από αυτές που όμως θα δείξει αν θα
τη δικαιώσει.
(Πηγή: techblog.gr)