Με δάκρυα στα μάτια εμφανίστηκε ενώπιον της Βουλής ο Στάθης Μπούκουρας

7 Μαΐ 2014

Με δάκρυα στα μάτια εμφανίστηκε ενώπιον της Βουλής ο Στάθης Μπούκουρας.
   Αποκήρυξαν μετά βδελυγμίας τις εγκληματικές δράσεις και ενέργειες της Χρυσής Αυγής οι πρώην βουλευτές της Χρυσοβαλάντης Αλεξόπουλος και Στάθης Μπούκουρας που κλαίγοντας γοερά αναρωτήθηκε για ποιο λόγο είναι στη φυλακή, τι έκανε και τι πρέπει να απαντήσει στα παιδιά του, που τα βλέπει μια ώρα την εβδομάδα.
   «Ποιο είναι το έγκλημα; Τι έχω κάνει;», αναφώνησε ο πρώην χρυσαυγίτης βουλευτής την ώρα που στα έδρανα του νεοναζιστικού μορφώματος χασκογελούσαν. «Κάποιοι γελούν και με χλευάζουν», είπε χωρίς να μπορεί να σταματήσει το κλάμα και εξομολογήθηκε ότι στέκεται όρθιος με ψυχοφάρμακα. «Ο Ανδρέας Παπανδρέου με έκανε εθνικιστή, είναι κακό; Η Ελλάδα στους Έλληνες έλεγε, εγώ ποτέ δεν υιοθέτησα ακραίες συμπεριφορές και το γνωρίζουν στην Κόρινθο», ανέφερε ο βουλευτής διακόπτοντας αρκετές φορές την ομιλία του.
   «Το κεφάλι σου ψηλά», του φώναξε στο τέλος ο Μαρίνος Ουζουνίδης από τους Ανεξάρτητους Έλληνες, ενώ Ραχήλ Μακρή και Παύλος Χαϊκάλης τον χειροκρότησαν, αλλά και έσπευσαν να του σφίξουν το χέρι.
   Παραδέχθηκε τις εγκληματικές δράσεις της Χρυσής Αυγής ο Χρυσοβαλάντης Αλεξόπουλος, υποστηρίζοντας πως μετά τη δολοφονία Φύσσα σκέφθηκε πολλές φορές να ανεξαρτητοποιηθεί. «Παρακολουθούσα μια σειρά από εγκληματικές ενέργειες, όπως οι περισσότεροι πολίτες, αλλά δεν είχα τη δυνατότητα να τους σταματήσω, θα μπορούσα να έχω διαφοροποιηθεί νωρίτερα, το κατανοώ και ήταν λάθος, αλλά αντιλαμβάνεστε τις δυσκολίες μιας τέτοιας απόφασης, μετά την δολοφονία άρχισα να σκέφτομαι σοβαρά την ανεξαρτητοποίησή μου καθώς το πατριωτικό μου ήθος δεν μου επιτρέπει τέτοιες πρακτικές», είπε και μίλησε για κρυφή ατζέντα η ηγεσία της Χρυσής Αυγής. Την ίδια ώρα η Ελένη Ζαρούλια  κουνούσε επιδεικτικά 30 ευρώ, σαν τα 30 αργύρια του προδότη.
(Πηγή: ΑΝΤ1)

Share on:
 
Copyright © Onus News - All Rights Reserved
Developed by Onus News