To σερί της Mercedes συνεχίστηκε και στην πίστα Gilles
Villeneuve ήταν ο Nico Rosberg αυτός που πανηγύρισε την pole position! O Lewis
Hamilton ήταν μόλις 79 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός και θα εκκινήσει
δίπλα του.
Στο 18λεπτο Q1 τη
μάχη της 16αδας συμμετείχαν 21 πιλότοι καθότι ο Esteban Gutierrez κατέστρεψε
νωρίτερα τη Sauber στα ελεύθερα και οι μηχανικοί της Ελβετικής ομάδας δεν πρόλαβαν
να την επιδιορθώσουν. Στους προηγούμενους 6 αγώνες μόνο 4 ομάδες έχουν μείνει
εκτός 16αδας, όπως ίσως μαντεύετε οι Marussia, Caterham, Lotus και Sauber.
Στη Marussia πάντως
δείχνουν να βρίσκουν βηματισμό μετά τους πρώτους βαθμούς που έδωσε στην ομάδα ο
Jules Bianchi στο Μονακό. Σε κάθε περίπτωση είναι ταχύτεροι των Caterham.
Ειδικά η Caterham του Kobayashi θα βρίσκεται στην τελευταία σειρά της εκκίνησης
καθώς έμεινε στα ελεύθερα από κιβώτιο, οι μηχανικοί το άλλαξαν έτσι ο Ιάπωνας
υπόκειται σε ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση. Ο Hamilton στην 2η προσπάθειά του με
τη μαλακή γόμα σημείωσε χρόνο 1:16.4 δίνοντας ρυθμό στους υπόλοιπους.
Ο Βρετανός σε κάθε
του προσπάθεια φροντίζει να κατεβάζει το χρόνο σε σχέση με την επίδοση του
Rosberg. Ο Γερμανός πιλότος φάνηκε να χάνει χρόνο ειδικά στο δεύτερο
χρονομετρημένο κομμάτι της πίστας. Ο Hamilton επέτεινε το ψυχολογικό παιχνίδι
σπάζοντας το φράγμα του 1:16 κατά 250 χιλιοστά. Την ίδια στιγμή ο Vettel
σημείωνε χρόνο 1.7 sec πιο αργό και ο Alonso επέστρεφε άπραγος στα πιτ της
Ferrari αδυνατώντας να βελτιώσει το χρόνο που τον έφερνε προς ώρας στην 10η
θέση.
Αρκετοί πιλότοι για
να αντιμετωπίσουν την κατάσταση έσπευσαν να δοκιμάσουν με την πολύ μαλακή γόμα.
Ανάμεσά τους ο Raikkonen που είχε εμφανές πρόβλημα υπερστροφής στην F14T. Λίγο
πριν το φινάλε ο Ericsson έχασε τον έλεγχο της Caterham πατώντας άτσαλα στο
σικέιν 8 - 9 χτύπησε στον τοίχο με το πίσω μέρος πληγώνοντας το μονοθέσιο. Η
κόκκινη σημαία βγήκε ενώ απέμεναν 16 sec για την ολοκλήρωση της διαδικασίας που
τελείωσε έτσι. Εκτός έμειναν o Gutierrez που δεν συμμετείχε Marussia, Caterham
αλλά και ο Maldonado με πρόβλημα στο κιβώτιο.
Το Q2 ξεκίνησε με
όλους τους πιλότους να χρησιμοποιούν τη πολύ μαλακή γόμα της Pirelli και τις
Williams να σπάνε το φράγμα του 1:16, ο Μάσα ήταν ταχύτερος του Bottas. Οι
Ferrari δεν μπόρεσαν να κινηθούν στο ρυθμό της Williams υστερώντας σε τελική
ταχύτητα στη μεγάλη ευθεία. Ο Alonso ακούστηκε στην ενδοεπικοινωνία να λέει πως
έκανε πολύ καλό γύρο. Οι Ferrari δεν βρίσκονταν στην πρώτη δεκάδα σε τελική
ταχύτητα. Τελικά έμειναν εκτός 10αδας οι Nico Hulkenberg (Force India),
Kevin Magnussen (McLaren), Sergio Perez (Force India), Romain Grosjean (Lotus),
Daniil Kvyat (Toro Rosso) και Adrian Sutil (Sauber). Μέχρι την τελευταία στιγμή οι Williams
ήταν στις πρώτες θέσεις, οι Mercedes χωρίς να χρειάζεται βγήκαν στην πίστα και
κατέβασαν μισό δευτερόλεπτο φέρνοντας στην περίπτωση του Χάμιλτον το χρονόμετρο
στο 1:15!
Το Q3 ξεκίνησε με
το Rosberg να πατάει οριακά στο κερμπ του τελευταίου σικέιν να του βγαίνει το
ρίσκο να και πετυχαίνει για πρώτη φορά ταχύτερο χρόνο από τον Hamilton έστω και
για 68 χιλιοστά του δευτερολέπτου σπάζοντας το φράγμα του 1:15! Τα μόνα
μονοθέσια που ακολουθούσαν σε χρονική απόσταση μισού δευτερολέπτου ήταν οι
Williams.
Τελικά ο Rosberg
κατάφερε να βρει μερικά χιλιοστά ακόμη στην 2η προσπάθεια και να περάσει το
Hamilton στερώντας του την pole για 74 χιλιοστά. Ο Βρετανός μπλόκαρε την εμπρός
αριστερή ρόδα στην είσοδο της στροφής 8 χάνοντας λίγο χρόνο. Πίσω τους ο
περσινός νικητής Sebastian Vettel έκανε την έκπληξη σημειώνοντας τον 3ο χρόνο.
Απογοήτευση για τις Ferrari που περιορίστηκαν στις θέσεις 7 και 10 με το
Raikkonen να είναι τελευταίος.
Αναμένεται με
ιδιαίτερο ενδιαφέρον ο αυριανός αγώνας για να δούμε τι θα γίνει ανάμεσα στους
πιλότους της Mercedes. Θα μπορέσει να κρατήσει το προβάδισμα ο Rosberg και να
κερδίσει για πρώτη φορά εκεί ή θα τον περάσει ο Hamilton;
(Πηγή: newsauto.gr)