Την πέμπτη φετινή του pole position πανηγύρισε εντός έδρας,
στη Γερμανία, ο Nico Rosberg. Την ίδια ώρα, ο έτερος οδηγός της Mercedes AMG,
Lewis Hamilton, είχε ατύχημα στο Q1 και θα εκκινήσει μόλις 15ος τον αυριανό
αγώνα στο Χόκενχαϊμ.
Η απαγόρευση της
σύνδεσης εμπρός και πίσω ανάρτησης από την FIA (Front and Rear Interconnected
System) φαίνεται να επηρεάζει άλλες ομάδες περισσότερο άλλες λιγότερο. Επίσης
δεν επιδρά το ίδιο στους οδηγούς κάθε ομάδας. Ο Rosberg δείχνει να επηρεάζεται
λιγότερο από το Hamilton ο Γερμανός ήταν ο ταχύτερος στις πρωινές ελεύθερες
δοκιμές με διαφορά 6 δεκάτων από τον teammate του. Όλα τα μονοθέσια είναι πιο
υποστροφικά ενώ στο πίσω μέρος της W05 του Hamilton υπήρχε έντονη νευρικότητα.
Το ξεκίνημα του Q1
βρήκε το Marcus Ericcson να κοιτά άπραγος τους μηχανικούς της Caterham που
προσπαθούσαν να επισκευάσουν το μονοθέσιο την ώρα που οι υπόλοιποι πιλότοι
έκαναν τις πρώτες τους προσπάθειες στην πίστα. Αρχικά οι κορυφαίοι συνδυασμοί
βγήκαν με την μαλακή γόμα προσπαθώντας να εξοικονομήσουν τα 3 σετ πολύ μαλακής
γόμας για το Q2 και το Q3. Αύριο αν οι θερμοκρασίες παραμείνουν υψηλές θα μεγιστοποιηθεί
η χρήση της πιο σκληρής εκ των δυο διαθέσιμων γομών, της μαλακής. Επτά λεπτά
προτού ολοκληρωθεί η διαδικασία ο Lewis Hamilton έχασε τον έλεγχο της Mercedes
πατώντας φρένο στην είσοδο της στροφής 13. Από την ενδοσυνεννόηση ακούστηκε να
λέει στους τεχνικούς της ομάδας πως κάποιο πρόβλημα υπήρχε στο σύστημα πέδησης.
Η διαδικασία
διεκόπη με κόκκινη σημαία μέχρι να απομακρυνθεί η κατεστραμμένη Μercedes. O
Hamilton πέρασε στο Q2 λόγω του χρόνου
που είχε πετύχει νωρίτερα αλλά καθώς το μονοθέσιο του είχε διαλυθεί δεν
ξαναβγήκε στην πίστα και έτσι αύριο εκκινεί από την 16η θέση. Όταν άνοιξε ξανά
η πίστα αρκετοί οδηγοί αποφάσισαν να βάλουν την πολύ μαλακή γόμα ρισκάροντας
για να εξασφαλίσουν την πρόκριση στο Q2. Σε δύσκολη θέση βρέθηκε ο Vettel που αναγκάστηκε
να βάλει την πολύ μαλακή γόμα στο φινάλε για να προκριθεί. Το ίδιο συνέβη και
με τον Alonso που ήλπιζε πως θα ήταν αρκετός ο χρόνος του με τη μαλακή γόμα
αλλά φευ. Τελικά εκτός 16αδας βρέθηκαν οι δυο Caterham, οι δυο Marussia, η
Lotus του Maldonado και η Sauber του Sutil.
Το ξεκίνημα του Q2
βρήκε το Hamilton στο ιατρικό κέντρο της πίστας για προληπτικές εξετάσεις και
τους υπόλοιπους 15 πιλότους έτοιμους για τη μάχη με το χρονόμετρο. Ο Bottas
ανέλαβε να δείξει τη δυναμική της Williams μαζί με το Rosberg ήταν οι ταχύτεροι
στην πρώτη προσπάθεια. Πέραν του Hamilton αποκλείστηκαν από τη συνέχεια ο
Gutierrez με τη Sauber , ο Grosjean με τη Lotus, ο Vergne με την Toro Rosso ο
Button με τη McLaren και ο Raikkonen με τη Ferrari. Ο Perez αντιμετωπίζοντας πρόβλημα
πρόλαβε να βγει μόλις την τελευταία στιγμή εντυπωσίασε με την προσπάθεια του
ακριβώς με τη λήξη του χρόνου όπου κατάφερε να μπει στη δεκάδα πετώντας έξω τον
Button. Προφανής η απογοήτευση στα στρατόπεδα των McLaren και Ferrari για τον
αποκλεισμό των Button, Raikkonen.
Το Q3 ξεκίνησε με
το Rosberg αδιαφιλονίκητο φαβορί. Πράγματι ο Γερμανός έγινε ο πρώτος που έσπασε
το φράγμα του 1.:17 σημειώνοντας χρόνο 1:16.5, επίδοση που για τους υπόλοιπους
ήταν αδύνατον να πλησιάσουν. Έτσι η μάχη περιορίστηκε στις πιο πίσω θέσεις με
τους οδηγούς της Williams να δείχνουν φαβορί ακολουθούμενες από τον πρωταθλητή
Sebastian Vettel. Με την αντίστροφη μέτρηση του 12λεπτου να ολοκληρώνεται
βγήκαν στην πίστα προσπαθώντας για μια καλύτερη επίδοση οι περισσότεροι πιλότοι
χρησιμοποιώντας αυτή τη φορά φρέσκο σετ πολύ μαλακής γόμας. Ανάμεσά τους και ο
Rosberg παρότι δεν έμοιαζε να απειλείται. Όπως αποδείχτηκε στην πράξη οι
Williams ήταν κοντά με τον Bottas να κινείται στα 2 δέκατα. Ευτυχώς για το
Rosberg που ήταν πιο αργός από την προηγούμενη προσπάθειά του.
Ο αγώνας που
αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον θα μεταδοθεί αύριο απευθείας στις 14:00 από την
τηλεόραση του Alpha.
(Πηγή: newsauto.gr)
