Εντυπωσιακό αποδείχθηκε το φινάλε του φετινού GP Μονακό, καθώς η είσοδος
του αυτοκινήτου ασφαλείας, την οποία προκάλεσε η σύγκρουση του M. Verstappen με τον R. Grosjean και η απόφαση της Mercedes να οδηγήσει στα pit για δεύτερη φορά τον L. Hamilton,
άλλαξε τη ροή και το αποτέλεσμα του αγώνα.
Ελέγχοντας με
χαρακτηριστική άνεση τον ρυθμό του αγώνα, ο L. Hamilton
δεν πτοήθηκε από την υπερθέρμανση των φρένων του μονοθεσίου του, ούτε φυσικά
και από το γεγονός ότι πολύ σύντομα στον δρόμο του βρέθηκαν αργότερα μονοθέσια.
Όλα έδειχναν πως ο L. Hamilton θα κατακτούσε τη δεύτερη νίκη
της καριέρας του στο Πριγκιπάτο, καθώς μετά και την ολοκλήρωση του πρώτου pit stop η διαφορά από τον
δεύτερο N. Rosberg έφτασε τα 15
δευτερόλεπτα.
Ακόμα και η είσοδος
του αυτοκινήτου ασφαλείας, μετά την εντυπωσιακή έξοδο-σύγκρουση του M. Vestappen, δεν φάνηκε ικανή να
αμφισβητήσει την απόλυτη κυριαρχία του L. Hamilton,
κάτι που έκανε η απόφαση της ομάδας της Mercedes AMG Petronas να οδηγήσει τον
Βρετανό για δεύτερη φορά στα pit.
Ναι μεν ο L. Hamilton επέστρεψε στην πίστα με τα
"φρέσκα" super soft
ελαστικά της Pirelli,
ωστόσο, βρέθηκε να κυνηγά τους Rosberg
και Vettel οι οποίοι
δεν ακολούθησαν την ίδια τακτική.
Παρά την πίεση που
άσκησε ο Βρετανός στον S.
Vettel, δεν βρήκε τον
τρόπο να βρεθεί μπροστά από το μονοθέσιο της Ferrari και έτσι έχασε μια νίκη που λίγους γύρους πριν θεωρείτο
δεδομένη.
Στις πιο πίσω
θέσεις, η μάχη ανάμεσα στους Raikkonen
και Ricciardo έβγαλε
νικητή τον Αυστραλό, ο οποίος τερμάτισε στην πέμπτη θέση πίσω από τον ομόσταυλό
του D. Kvyat.
Τους πρώτους
βαθμούς στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα χάρισε στην ομάδα της McLaren ο J. Button τερματίζοντας στην όγδοη θέση, πίσω από τον S. Perez και μπροστά από τον F. Nasr.
Εκκινώντας από το pitlane, μία θέση μέσα στη
βαθμολογούμενη δεκάδα εξασφάλισε και ο C. Sainz Jr,
εκμεταλλευόμενος τη σύγκρουση ανάμεσα στους Vestappen και Grosjean.
(Πηγή: auto.in.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου