Στην Ελλάδα που ζούμε μετά τις 24/6/2015 - ημερομηνία που
ανακοινώθηκε η πρόθεση για δημοψήφισμα - υπάρχουν πολλές δύσκολες καταστάσεις,
όπως αυτή που βιώσαμε ταξιδεύοντας οικογενειακά μέχρι τη Ναύπακτο με το
ολοκαίνουργιο FIAT 500x (1.6lt,120PS diesel με κατανάλωση 9 ευρώ στα 100km).
Το συμβάν έλαβε
χώρα απόγευμα Σαββάτου οπότε η προσπάθεια για εύρεση ελαστικού δεν τελεσφόρησε
άμεσα και ξεκίνησε συστηματικά Δευτέρα πρωί. Το ελαστικό είχε διάσταση
225/45/18, όχι τόσο «συνηθισμένη». Μετά από πολλά τηλεφωνήματα σε συνεργασία με
την εταιρεία κατασκευής του ελαστικού, ήταν προφανές πως δεν υπήρχε διαθέσιμο
σε Ναύπακτο, Πάτρα (!), Κόρινθο, Λειβαδιά ούτε καινούργιο, ούτε μεταχειρισμένο!
Έπρεπε να έρθει από
Αθήνα όπου για καλή μου τύχη υπήρχε στις αποθήκες της εταιρείας. Τρίτη μεσημέρι
(σ.σ: προσοχή από το Σάββατο η ζημιά) ήρθε το λάστιχο στην Πάτρα και πήγα να το
τοποθετήσω. Ο τοπικός επιχειρηματίας με μεγάλο μαγαζί ελαστικών είχε επιδείξει
πραγματικό ζήλο.
Συζητώντας μαζί του
αποκόμισα: «Τι να σου πω… η κατάσταση είναι δραματική. Ευτυχώς έχω μεγάλο στοκ
ελαστικών και αποθήκη με ελεγχόμενες συνθήκες. Είναι δύσκολο να προμηθευτούμε
καινούργια ελαστικά και δεν υπάρχουν ασυνήθιστες διαστάσεις άμεσα διαθέσιμες
στις αποθήκες των εταιρειών. Αυτό είναι λογικό καθώς έχει πέσει η κίνηση, οι
περισσότεροι πελάτες ζητούν δυο μεταχειρισμένα μπροστά για να βγάλουν τη
χρονιά. Όταν τους λέμε πως έτσι κινδυνεύουν να αποσταθεροποιηθεί το πίσω μέρος
σε οριακό φρενάρισμα, πάνε στον ανταγωνισμό».
Ενόσω τοποθετούσαν
το νέο ελαστικό (σ.σ: ευτυχώς το αυτοκίνητο είχε κάτω από 5000km) στο Fiat 500x ήρθε μια BMW 523 για λάστιχα. Αυτά που φορούσε
τελειωμένα, από καιρό, η επιλογή του ιδιοκτήτη δεν ήρθε με βάση την τιμή ή τις
ανάγκες του αλλά από τη διαθεσιμότητα: «Μόνο αυτά υπάρχουν, αλλιώς θα πρέπει να
παραγγείλω, θα πάρει μερικές βδομάδες».
Πηγή: newsauto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου