Σύμφωνα με τις
σχετικές αποφάσεις που εξέδωσε ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή Δημήτρης
Σπυράκος, μετά από εισηγήσεις της Διεύθυνσης Προστασίας, επιβλήθηκε
πρόστιμο αξίας 300.000 ευρώ σε βάρος της εταιρίας ΟΤΕ ΑΕ για παραπλανητικές
διαφημίσεις που αφορούσαν προγράμματα σταθερής τηλεφωνίας και σύνδεσης στο
διαδίκτυο.
Οι διαφημίσεις
σύμφωνα με την ανακοίνωση προκαλούσαν ειδικότερα ανακριβείς εντυπώσεις για το
κόστος της μηνιαίας υπηρεσίας, καθώς οι προβαλλόμενες τιμές αφορούσαν
περιορισμένη χρονική διάρκεια σε συμβάσεις που είχαν υποχρεωτικά μακρύτερη ελάχιστη
χρονική διάρκεια. Οι κρίσιμες ωστόσο αυτές πληροφορίες για τις τελικά ισχύουσες
τιμές δεν παρέχονταν κατά τρόπο που να μπορούσε εύκολα να γίνει αντιληπτό από
τον καταναλωτή.