Γ. Παπανδρέου: «Μήπως εγώ διπλασίασα το χρέος;»

8 Νοε 2011

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ (Πρόεδρος της Κυβέρνησης): […] Ζήσαμε και πολύ λάσπη, γιατί έγιναν και τραγικά λάθη σε αυτή τη χώρα από πολλές κυβερνήσεις, με αποκορύφωμα, όμως, την προηγούμενη κυβέρνηση και την 5ετία της Νέας Δημοκρατίας, που αυτά πληρώνουμε σήμερα.

   Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια: Μήπως εγώ διπλασίασα το χρέος ή μήπως ήταν η Νέα Δημοκρατία; Μήπως εγώ άφησα έλλειμμα 36 δισεκατομμύρια ευρώ ή μήπως ήταν η προηγούμενη κυβέρνηση; Μήπως εγώ κι εμείς εκτοξεύσαμε τα ελλείμματα ή μήπως τώρα μειώθηκαν τα ελλείμματα; Διότι αυτά που ζουν οι Έλληνες πολίτες, μία πρωτόγνωρη δοκιμασία, θέλουν κάποιοι να τα ξεχάσουν.
   Γι’ αυτά τρέχουμε από χώρα σε χώρα, πρωτεύουσα σε πρωτεύουσα, συνάντηση σε συνάντηση, πρώτος εγώ, τα μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου, οι συνάδελφοι Υπουργοί εδώ και μήνες. […] (Βουλή 04.11.2011)
Share on:
 
Copyright © Onus News - All Rights Reserved
Developed by Onus News