Παπαδήμος: «Έχω πλήρη συνείδηση της μεγάλης ευθύνης»

17 Νοε 2011

ΛΟΥΚΑΣ ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ (Πρόεδρος της Κυβέρνησης): […] Κυρίες και κύριοι Βουλευτές, αναλαμβάνω την ευθύνη του Προέδρου της Κυβέρνησης στην δυσκολότερη στιγμή της πρόσφατης ιστορίας της χώρας. Έχω πλήρη συνείδηση της μεγάλης ευθύνης. Μόνος μου δεν μπορώ να διεκπεραιώσω αυτή την αποστολή.

   Παρόμοιες καταστάσεις αντιμετωπίζονται μόνο όταν ενώνονται και δραστηριοποιούνται όλες οι δυνάμεις του έθνους. Θεωρώ ότι η παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στην Κυβέρνηση συνεργασίας, αυτό και μόνο αυτό το νόημα έχει. Πιστεύω ότι κανείς από εμάς σε αυτή την Αίθουσα δεν θέλει να ηττηθεί η χώρα και να φύγει από το ευρώ. Όσοι στηρίζουν την Κυβέρνηση θεωρώ αυτονόητο ότι αναλαμβάνουν την ευθύνη να μην τεθεί σε κίνδυνο η παραμονή της χώρας μας στην Ευρωζώνη. Η χώρα μπορεί να σωθεί. Από εμάς εξαρτάται.
   Θέλω να είμαι σαφής απέναντι σε εσάς και τον ελληνικό λαό. Για όσο διάστημα η Βουλή των Ελλήνων θα μου εμπιστεύεται την ευθύνη του Πρωθυπουργού, θα εκτελώ τα καθήκοντά μου με αποκλειστικό γνώμονα το συμφέρον της χώρας. […] (Βουλή 14.11.2011)
Share on:
 
Copyright © Onus News - All Rights Reserved
Developed by Onus News