Σύμφωνα με στοιχεία για
την περίοδο Ιανουάριος-Σεπτέμβριος, το 2011 παρουσιάστηκε σημαντική πτώση
πωλήσεων στην αγορά του αυτοκινήτου παγκοσμίως. Ωστόσο μεγάλες εταιρίες,
κατάφεραν παρά την κρίση να παρουσιάσουν αύξηση των πωλήσεών τους, σε αντίθεση
με άλλες που βρίσκονται στα πρόθυρα της πτώχευσης.
Στην πρώτη θέση των
κερδισμένων βρίσκεται η Mitsubishi η οποία αύξησε
τις πωλήσεις της κατά +59% σε σύγκριση με το εννεάμηνο του 2010 σε παγκόσμιο
επίπεδο. Στη δεύτερη θέση ακολουθεί η JEEP με αύξηση που
αγγίζει το +46%, ενώ την τριάδα συμπληρώνει η SAAB με ποσοστό +44%. Ενδιαφέρον παρουσιάζει και ο δείκτης της
πολυτελούς Porsche, η οποία αύξησε τις πωλήσεις της το
2011 κατά +28%.
Από την άλλη πλευρά
εταιρίες όπως η Toyota, Lexus, και Smart παρουσιάζουν πτώση πωλήσεων της τάξεως του -8%, -16% και -21%
αντίστοιχα.