Παίζουν monopoly με επιστολές και δις ευρώ

16 Μαΐ 2012

   Η ανταλλαγή της επίμαχης επιστολής Παπαδήμου με τα οικονομικά της χώρας, αποτέλεσε παιχνίδι monopoly για ορισμένους πολιτικούς αρχηγούς. Δείτε αναλυτικά τον πραγματικά «αστείο» διάλογο Παπούλια και Καμμένου.

ΚΑΡΟΛΟΣ ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ (Πρόεδρος της Δημοκρατίας): Πριν πάρετε το λόγο, θα ήθελα να δείτε αυτό το χαρτί πάνω στα οικονομικά μας, το οποίο μου έστειλε για δική μου χρήση ο κύριος Πρωθυπουργός. Διαβάστε το, όπως το έκαναν και οι τρεις Αρχηγοί που ήρθαν εδώ το πρωί.
ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ (Πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων): Μία επιστολή, η οποία δεν είναι δημοσιοποιήσιμη, θα μου επιτρέψετε να μην τη λάβω υπ’ όψιν μου. Εάν είναι στοιχείο το οποίο μπορούμε να δημοσιοποιήσουμε στον ελληνικό λαό, με χαρά να το διαβάσω. Όμως, δεν δεσμεύομαι με το απόρρητο, για να μην τη μεταδώσω στον ελληνικό λαό.
ΚΑΡΟΛΟΣ ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ (Πρόεδρος της Δημοκρατίας): Ωραία. Δώστε την μου πίσω.
ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ (Πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων): Πάρτε την, κύριε Πρόεδρε.
ΚΑΡΟΛΟΣ ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ (Πρόεδρος της Δημοκρατίας): Ευχαριστώ πολύ.
   Αντίστοιχη ήταν και η στάση της γενικής γραμματέας του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα.
Share on:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
Copyright © Onus News - All Rights Reserved
Developed by Onus News