Ποια έγγραφα θα χορηγούνται από τα ΓΕΦ

22 Ιαν 2013

   Η δημιουργία Γραφείων Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΓΕΦ), που θα καλύψουν τα κενά που προκύπτουν κατόπιν καταργήσεων και συγχωνεύσεων εφοριών, θα έχει σκοπό τη διεκπεραίωση των υποθέσεων των πολιτών, και θα στεγάζονται σε χώρους των ΟΤΑ, λειτουργώντας κατ’ αντιστοιχία με τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).

   Ειδικότερα οι πολίτες μπορούν να διεκπεραιώνουν πλέον στα ΓΕΦ τις ακόλουθες υπηρεσίες, που μέχρι πρόσφατα διενεργούνταν μόνον από τις εφορίες:
- Χορήγηση κάθε είδους φορολογικών εντύπων και παραλαβή τους.
- Παροχή οδηγιών και υποστήριξη των πολιτών στη συμπλήρωση φορολογικών εντύπων.
α. φορολογικές δηλώσεις από συνταξιούχους
β. δηλώσεις φόρου κληρονομιάς, δωρεών και γονικών παροχών
γ. δηλώσεις μεταβίβασης ακινήτων
δ. αιτήσεις επιστροφής ΦΠΑ σε αγρότες
ε. δηλώσεις έναρξης εργασιών φυσικών προσώπων.
- Χορήγηση φορολογικών πιστοποιητικών, όπως φορολογικές ενημερότητες.
- Παραλαβή αδειών και πινακίδων κυκλοφορίας οχημάτων.
- Χορήγηση Α.Φ.Μ. σε φυσικά πρόσωπα.
- Παραλαβή και διαβίβαση κάθε είδους αιτήματος προς τις Δ.Ο.Υ. στις οποίες υπάγονται τα ΓΕΦ.
Share on:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
Copyright © Onus News - All Rights Reserved
Developed by Onus News