Η «βασίλισσα» των brand name, Coca Cola, έχασε το θρόνο της
από την Apple στη λίστα της Interbrand για το 2013. Η εταιρεία που δημιούργησε
ο Στιβ Τζομπς θεωρείται πλέον το ισχυρότερο brand name στην αγορά, με αξία
98,31 δισεκατομμύρια δολάρια.
Μάλιστα η Coca Cola
προσγειώθηκε στην τρίτη θέση, αφού την ξεπέρασε και η Google. Πρόκειται, άραγε,
για τέλος εποχής; «Δε σημαίνει τίποτα. Η Coca Cola υπάρχει εδώ και δεκαετίες
και πιστεύω πως θα συνεχίσει να υπάρχει για πολλές ακόμα. Από την άλλη, δε
νομίζω πως τα brand της τεχνολογίας πληροφορικής θα συνεχίσουν να υπάρχουν για
μεγάλο διάστημα, με τόσο έντονο ανταγωνισμό στον τομέα αυτό», σχολιάζει ο
αναλυτής Φιντέλ Χέλμερ.
Η Interbrand
αξιολογεί συνδυαστικά τις οικονομικές επιδόσεις των εταιρειών με τον αντίκτυπο
που έχουν τα λογότυπά τους στο καταναλωτικό κοινό. Στην 4η και την 5η θέση
βρίσκονται αντίστοιχα η IBM και η Microsoft.
(Πηγή: euronews.com)