Το 20% των παραπόνων στη Γ.Γ. Καταναλωτή αφορά χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

29 Αυγ 2014

Τη δεύτερη θέση σε αριθμό παραπόνων προς το τετραψήφιο τηλεφωνικό κέντρο «1520» της γενικής γραμματείας Καταναλωτή καταλαμβάνουν οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που συγκέντρωσε και ανέλυσε η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Ανάπτυξης για το α΄ εξάμηνο του 2014.
   Από τα εν λόγω στοιχεία προκύπτει ότι, οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, όπου περιλαμβάνονται και οι ασφαλιστικές υπηρεσίες, συγκέντρωσαν 1.367 κλήσεις για παράπονα ή καταγγελίες σε ένα σύνολο 3.933 κλήσεων προς το «1520», συμμετέχοντας στο συνολικό αριθμό παραπόνων του α΄ εξαμήνου με ποσοστό υψηλότερο του 20%.
   Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, ο κύριος όγκος των κλήσεων που αφορούσε στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες είχαν να κάνουν με το χώρο των τραπεζών και κυρίως με ζητήματα δανειοδότησης.
   Πάντως, σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου Ανάπτυξης, οι καταγγελίες προς το αρμόδιο τμήμα της γενικής γραμματείας Καταναλωτή ήταν αισθητά μειωμένες έναντι άλλων ετών και, όπως τονίζουν, σε ένα βαθμό το γεγονός αυτό είχε να κάνει με τη μειωμένη κατανάλωση προϊόντων και υπηρεσιών, λόγω της ύφεσης που πλήττει γενικότερα την αγορά.
(Πηγή: insuranceworld.gr)

Share on:
 
Copyright © Onus News - All Rights Reserved
Developed by Onus News