Τη δεύτερη θέση σε αριθμό παραπόνων προς το τετραψήφιο
τηλεφωνικό κέντρο «1520» της γενικής γραμματείας Καταναλωτή καταλαμβάνουν οι
χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που συγκέντρωσε
και ανέλυσε η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Ανάπτυξης για το α΄ εξάμηνο του
2014.
Ωστόσο, σύμφωνα με
πληροφορίες, ο κύριος όγκος των κλήσεων που αφορούσε στις χρηματοοικονομικές
υπηρεσίες είχαν να κάνουν με το χώρο των τραπεζών και κυρίως με ζητήματα δανειοδότησης.
Πάντως, σύμφωνα με
στελέχη του υπουργείου Ανάπτυξης, οι καταγγελίες προς το αρμόδιο τμήμα της
γενικής γραμματείας Καταναλωτή ήταν αισθητά μειωμένες έναντι άλλων ετών και,
όπως τονίζουν, σε ένα βαθμό το γεγονός αυτό είχε να κάνει με τη μειωμένη κατανάλωση
προϊόντων και υπηρεσιών, λόγω της ύφεσης που πλήττει γενικότερα την αγορά.
(Πηγή: insuranceworld.gr)