H&M: Αύξηση πωλήσεων 28% στην Ελλάδα στο εννεάμηνο

7 Οκτ 2014

Μερίδια αγοράς στην Ελλάδα διεκδικεί η πολυεθνική Η&Μ, o δεύτερος μεγαλύτερος πολυεθνικός όμιλος ένδυσης στην Ευρώπη μετά το γκρούπ Inditex. Αυξημένα μεγέθη στο εννεάμηνο παρά τη συντηρητική επέκταση του δικτύου της.
   Ένα ισχυρό εννεάμηνο από άποψη πωλήσεων αποδείχθηκε το διάστημα Δεκεμβρίου-Αυγούστου 2014 για την ελληνική θυγατρική του σουηδικού πολυεθνικού ομίλου ένδυσης H&M, η οποία κατάφερε να παρουσιάσει αύξηση κατά 28%.
   Σημειώνεται δε ότι η επίδοση στην ελληνική αγορά αποτελεί μια από τις υψηλότερες που πέτυχε στην Ευρώπη η αλυσίδα.
   Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε ο εισηγμένος σουηδικός όμιλος, οι πωλήσεις στην Ελλάδα για το εννεάμηνο της χρήσης του (1 Δεκεμβρίου 2013- 31 Αυγούστου 2014) διαμορφώθηκαν στα 102,1 εκατ. ευρώ (939 εκατ. σουηδικές κορώνες) από 75,5 εκατ. ευρώ (695 εκατ. σουηδικές κορώνες) που ήταν το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 35% στο οικείο νόμισμα και κατά 28% σε ευρώ.
   Η συγκεκριμένη επίδοση μάλιστα πραγματοποιήθηκε με σχεδόν ισάριθμο αριθμό καταστημάτων, καθώς η σουηδική αλυσίδα έχει προσθέσει μόλις ένα νέο κατάστημα σε σχέση με πέρυσι στο συνολικό δίκτυο των 28 σημείων που ελέγχει στην Ελλάδα.
   Ειδικότερα, στο εννεάμηνο, η σουηδική αλυσίδα άνοιξε 4 νέα καταστήματα και έκλεισε 3 παλιά, συμπεριλαμβανομένης και της μεταφοράς καταστημάτων σε πιο προβεβλημένα σημεία. Εντυπωσιακοί ήταν οι ρυθμοί αύξησης των πωλήσεων για το τελευταίο τρίμηνο Ιουνίου- Αυγούστου 2014, κατά το οποίο η αλυσίδα είχε τζίρο στην ελληνική αγορά ύψους 34,7 εκατ. ευρώ (319 εκατ. σουηδικές κορώνες) από 25,8 εκατ. ευρώ (237 εκατ. σουηδικές κορώνες) το αντίστοιχο διάστημα του 2013.
   Μέσα στο Σεπτέμβριο η αλυσίδα προσέθεσε ένα ακόμη κατάστημα στη Γλυφάδα, ενώ προγραμματίζει την προσθήκη δύο νέων σημείων στην περιφέρεια. Ειδικότερα έως το τέλος του 2014, θα ανοίξει ένα κατάστημα στην Πάτρα και ένα στην Καλαμάτα.
(Πηγή: euro2day.gr)

Share on:
 
Copyright © Onus News - All Rights Reserved
Developed by Onus News