Τα χαμόγελα
επέστρεψαν στις τάξεις της Mercedes AMG Petronas, καθώς η γερμανική ομάδα είδε
τους Hamilton και Rosberg να τερματίζουν στις δύο πρώτες θέσεις του κινεζικού
Grand Prix, χωρίς μάλιστα να απειληθούν από τα μονοθέσια της Ferrari.
Αν και οι πιλότοι της Ferrari έδειξαν πως
μπορούσαν να ακολουθήσουν με τη μαλακή γόμα των ελαστικών της Pirelli τον ρυθμό
των μονοθεσίων της Mercedes, δεν κατάφεραν να ασκήσουν ουσιαστική πίεση,
επιτρέποντας πρωτίστως στον L. Hamilton και δευτερευόντως στον N. Rosberg να
διαχειριστούν με σχετική ευκολία το μικρό αλλά καθοριστικό προβάδισμά που
απέκτησαν από τους πρώτους κιόλας γύρους.
Τα πράγματα για τα ασημένια βέλη της
Mercedes έγιναν ακόμα πιο εύκολα μετά και τη δεύτερη αλλαγή ελαστικών και την
τοποθέτηση της μέσης γόμας της Pirelli. O S. Vettel έχασε κάθε ελπίδα
διεκδίκησης της δεύτερης θέσεις, την ίδια στιγμή που ο L. Hamilton ήλεγχε από
την πρώτη θέση την απόσταση ασφαλείας που τον χώριζε από τον N. Rosberg.
Την ύστατη προσπάθεια ώστε να «πιάσει» στους
τελευταίους γύρους τον S. Vettel πραγματοποίησε ο K. Raikkonen, ωστόσο, η
είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα, μετά την ακινητοποίηση του
μονοθεσίου της Toro Rosso στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, δεν του επέτρεψε
να διεκδικήσει κάτι καλύτερο.
Πίσω από τις δύο Ferrari είδαν την καρό
σημαία του τερματισμού τα μονοθέσια της Williams, με τον F. Massa να κατακτά
τους βαθμούς της πέμπτης θέσης και τον V. Bottas να τερματίζει έκτος.
Η έβδομη θέση του R. Grosjean χάρισε στην
ομάδα της Lotus τους πρώτους βαθμούς στη φετινή σεζόν, η Sauber πανηγύρισε την
είσοδο και τον τερματισμό και των δύο πιλότων της εντός της δεκάδας, ενώ η Red
Bull του D. Ricciardo ήταν το μοναδικό μονοθέσιο με κινητήρα Renault που
κατάφερε να φύγει από την πίστα της Σαγκάης με βαθμούς.
(Πηγή: auto.in.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου