Συνεχίζουν να χάνουν έδαφος τα tablets: -12,6% η αγορά το 3ο τρίμηνο

31 Οκτ 2015

Σε καθοδικό σπιράλ βρέθηκε, για τέταρτο συνεχές τρίμηνο, η παγκόσμια αγορά των tablets, με τις πωλήσεις να υποχωρούν την περίοδο Ιουνίου - Σεπτεμβρίου κατά 12,6%, σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα και να κατέρχονται στα 48,7 εκατ. τεμάχια.


   Η συνεχιζόμενη πτώση της αγοράς είναι ενδεικτική της μεταβατικής φάσης στην οποία βρίσκεται η προϊοντική κατηγορία των tablets.
   Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος, οι οποίες σχετίζονται τόσο με το διογκούμενο ανταγωνισμό από έτερες συσκευές, όσο και με την έλλειψη καινοτομίας από πλευράς κατασκευαστών και με τη “ανομβρία” νέων μοντέλων, αποτυπώνονται και στα μεγέθη του 3ου τριμήνου.
   Επιπλέον, ο μεγαλύτερος κύκλος ζωής των συσκευών και κυρίως, ο ανταγωνισμός από εναλλακτικές συσκευές, όπως τα smartphones με μεγάλη οθόνη και τα πολύ λεπτά και ελαφριά laptops, είναι από τους βασικούς παράγοντες, που στριμώχνουν την αγορά των tablets στα σχοινιά. Σύμφωνα, άλλωστε, με όσα αναφέρει η IDC, οι καταναλωτές, πλέον, κρατούν μια συσκευή tablet για περισσότερα από τέσσερα χρόνια.
   Όπως σχολιάζουν οι αναλυτές της IDC, σε σχετικό report για την παγκόσμια αγορά tablet κατά το 3ο τρίμηνο του 2015, καθώς οι ώριμες αγορές της Βόρειας Αμερικής, της Δυτικής Ευρώπης και της Ασίας/Ειρηνικού μετρούν, ήδη, περισσότερα από 100 εκατ. συσκευές tablets έκαστη, τα περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης της κατηγορίας είναι στενά.
   Υπό αυτά τα δεδομένα, οι αναλυτές της εταιρείας υπογραμμίζουν μεν ότι τα tablets έχουν σίγουρα μία θέση στην αγορά των συσκευών, προσθέτουν, ωστόσο, ότι αυξανόμενος ανταγωνισμός από τα smartphones, τόσο σε επίπεδο μεγέθους οθόνης όσο και χαρακτηριστικών, καθιστά αυτή τη θέση όλο και πιο ασαφή.
Πηγή: ΣΕΠΕ
Share on:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
Copyright © Onus News - All Rights Reserved
Developed by Onus News