Πιλοτικό ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) θα διαθέτει δωρεάν στα μέλη της η Ελληνική Συνομοσπονδία
Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας σε μια προσπάθεια να συνδράμει τα εμπορικά
καταστήματα να αυξήσουν τις πωλήσεις τους αξιοποιώντας το ηλεκτρονικό «κανάλι»
πωλήσεων.
Εκτός από το
ηλεκτρονικό κατάστημα, θα παρέχονται και εκπαιδευτικές υπηρεσίες για τη
λειτουργία του αλλά και την προώθηση των προϊόντων μέσω των σύγχρονων
διαφημιστικών καναλιών στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Κάθε επιχείρηση,
αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο, θα προχωρά στη συνέχεια σε εξειδίκευση -
παραμετροποίηση του ηλεκτρονικού καταστήματος ώστε να ταιριάζει στην εικόνα και
τη φιλοσοφία της. Σύμφωνα με τα σχετικά στοιχεία από τις 278.000 εμπορικές
επιχειρήσεις που λειτουργούν στην Ελλάδα, μόλις 4.000 ασκούν μόνο διαδικτυακό
εμπόριο και 40.000 λειτουργούν παράλληλα φυσικό και ηλεκτρονικό κατάστημα.
Όμως το ενδιαφέρον
είναι μεγάλο καθώς ο τζίρος των δύο κατηγοριών φθάνει στα 3,7 δισ. ευρώ και
αυξήθηκε κατά 25% την τελευταία διετία σε αντίθεση με την υπόλοιπη αγορά που
διαπιστώνει μείωση τζίρου, ενώ σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ο τζίρος του ηλεκτρονικού
εμπορίου ξεπερνά τα 340 δισ. ευρώ.
Παράλληλα με τις
ηλεκτρονικές υπηρεσίες θα επιδιωχθεί κεντρική συμφωνία με τους μεταφορείς
λιανικής (couriers)
προκειμένου να μειωθεί το κόστος αποστολής των προϊόντων που αποτελεί βασικό
ανασταλτικό παράγοντα για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Πηγή: real.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου