Σειρά δράσεων με στόχο την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των
καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές δρομολογεί η Γενική Γραμματεία Εμπορίου
και Προστασίας Καταναλωτή.
Επιπλέον, όπως
γνωστοποίησε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, κ.
Αντώνης Παπαδεράκης, κατά την πρώτη -
μετά από πέντε χρόνια - συνεδρίαση του
Εθνικού Συμβουλίου Καταναλωτή, στόχος είναι η κατάρτιση ενός κώδικα
δεοντολογίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Περιγράφοντας τα
θέματα, με τα οποία θα ασχοληθεί το Συμβούλιο το αμέσως επόμενο διάστημα, ο
Γενικός Γραμματέας, αναφερόμενος ειδικότερα στο ηλεκτρονικό εμπόριο, τόνισε ότι
στρατηγικός στόχος της Πολιτείας είναι να συμβάλλει στην ούτως ή άλλως
αξιοσημείωτη δυναμική που καταγράφει το e-commerce
στην Ελλάδα.
Το σκεπτικό είναι
ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο μπορεί να ευνοήσει την ανταγωνιστικότητα των
μικρομεσαίων επιχειρήσεων, τη διάχυση της καινοτομίας και την εξωστρέφεια της
ελληνικής οικονομίας. Επιπλέον, μπορεί να ωφελήσει και τους καταναλωτές,
αυξάνοντας τόσο τις επιλογές που έχουν στη διάθεσή τους, όσο και τη διαφάνεια
των συναλλαγών. “Απαραίτητη προϋπόθεση για την αξιοποίηση αυτών των ευκαιριών
είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μιας εθνικής στρατηγικής γύρω από την
ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα” ανέφερε ο Γενικός Γραμματέας.
Οι δύο
προαναφερθείσες παρεμβάσεις αποτελούν τις πιο σημαντικές εθνικές δράσεις, που
προωθεί η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, οι οποίες
περιστρέφονται γύρω από το τρίπτυχο εμπιστοσύνη-ασφάλεια-ισοτιμία πρόσβασης.
Πηγή: ΣΕΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου