Ο L. Hamilton κατέκτησε την πρώτη φετινή νίκη του μειώνοντας
στους 24 βαθμούς την απόστασή του από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος N.
Rosberg.
Ο Βρετανός εκκινούσε
από την τρίτη θέση, ωστόσο, όντας σημαντικά ταχύτερος από τον ομόσταυλό του N.
Rosberg πέρασε δεύτερος πίσω από τον πρωτοπόρο D. Ricciardo.
Εκτός των άλλων, ο
L. Hamilton ακολούθησε μια διαφορετική στρατηγική από τους υπόλοιπους πιλότους,
κρατώντας τα βρόχινα ελαστικά μέχρι η αγωνιστική γραμμή να στεγνώσει και
επιλέγοντας στη συνέχεια την ultra soft γόμα για να φτάσει μέχρι το τέλος του
αγώνα.
Έχοντας
πραγματοποιήσει ένα επιπλέον pit stop -από τα βρόχινα ελαστικά πέρασε στα
ενδιάμεσα και από εκεί στην πολύ μαλακή γόμα- και με την ομάδα της Red Bull να
πραγματοποιεί ένα παιδαριώδες λάθος κατά τη δεύτερη αλλαγή ελαστικών, ο D.
Ricciardo βρέθηκε από την πρώτη στη δεύτερη θέση, όπου και παρέμεινε μέχρι το
τέλος του αγώνα παρά την ασφυκτική πίεση που άσκησε ανά διαστήματα στον L.
Hamilton.
Στο βάθρο -για έκτη
φορά στην καριέρα του- ανέβηκε ο S. Perez κρατώντας με χαρακτηριστική ευκολία
πίσω του τον S. Vettel. Εξίσου εντυπωσιακή ήταν και η εμφάνιση του F. Alonso, o
οποίος είδε την καρό σημαία από την πέμπτη θέση, μπροστά από τον N. Hulkenberg
που την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή κατάφερε να περάσει τον N. Rosberg.
Τερματίζοντας
έβδομος, ο Γερμανός έχασε μέσα σε έναν αγώνα το σημαντικό βαθμολογικό
προβάδισμα που διατηρούσε μέχρι σήμερα σε σχέση με τον L. Hamilton και τώρα
καλείται να επιστρέψει στις νίκες ώστε να καταφέρει να κατακτήσει τον πρώτο
παγκόσμιο τίτλο της καριέρας του.
Oι Sainz, Βutton
και Massa συμπλήρωσαν την βαθμολογούμενη δεκάδα, εκμεταλλευόμενοι το γεγονός
ότι τόσο ο K. Raikkonen όσο και ο M Verstappen εγκατέλειψαν μετά από οδηγικό
λάθος. Μετά το GP του Μονακό, ο N. Rosberg έφτασε στους 108 βαθμός και ο L.
Hamilton στους 82. Στην τρίτη θέση μπροστά από τους Raikkonen και Vettel
ανέβηκε ο D. Ricciardo.
Πηγή: auto.in.gr