Τσίπρας: «Το εικοσιτετράωρο παρακολουθούνται 50.000 συνομιλίες»

14 Δεκ 2011

ΑΛΕΞΙΟΣ ΤΣΙΠΡΑΣ (Πρόεδρος του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς): […] Έχουμε μια τεράστια αύξηση των παρακολουθήσεων από το 2009 ως το 2010. Έχουμε 70% αύξηση με βάση δημοσιεύματα. Το 2010 παρακολουθήθηκαν συνολικά 3.450 υποθέσεις. Σε καθημερινή βάση παρακολουθούνται 1.500 άτομα. Το εικοσιτετράωρο παρακολουθούνται  50.000 συνομιλίες.

   Στην πενταετία από το 2005 ως το 2010 πήγαμε από τις 199 παρακολουθήσεις στις 3.450. Δηλαδή έχουμε έναν εικοσαπλασιασμό των παρακολουθήσεων. Θα μου πείτε ότι αυτό έχει να κάνει με την ανάγκη να παταχθεί το κοινό έγκλημα. Και εγώ σας ερωτώ: Στο βαθμό που δεν υπάρχει η δυνατότητα ή υπάρχει αδυναμία εξ αντικειμένου της αρμόδιας Αρχής να ελέγξει, ποιος μπορεί εμάς να μας διαβεβαιώσω ότι αυτά τα τηλέφωνα τα οποία με εισαγγελική παραγγελία παρακολουθούνται είναι τα ίδια που αντιστοιχούν στα συγκεκριμένα πρόσωπα για τα οποία έχει εκδοθεί εισαγγελική παραγγελία; Εφόσον δεν υπάρχει η αρμόδια Αρχή, δεν το κάνει, να την εγκαλέσετε.
   Μου είπατε κάτι το οποίο είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον, ότι κατά τη διάρκεια της διακυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, της θητείας σας, δεν έχει πάει ούτε μια φορά. Έχει να πάει από το Γενάρη του 2009 που σημαίνει ότι εδώ και τρία χρόνια σχεδόν η ΕΥΠ λειτουργεί ως ξέφραγο αμπέλι, ανεξέλεγκτα. Αυτό σημαίνει.
   Διότι εγώ ως πολίτης δεν μπορώ να έχει εμπιστοσύνη στον πράκτορα της ΕΥΠ, κύριε Υπουργέ. Και δεν μπορώ να έχω καμία εμπιστοσύνη στον πράκτορα της ΕΥΠ, διότι γνωρίζουμε πάρα πολύ καλά, ποιος ήταν ο ρόλος αυτής της υπηρεσίας διαχρονικά. Και επιπλέον δεν μπορώ να έχω εμπιστοσύνη και για κάτι ακόμα και θέλω μια ξεκάθαρη απάντηση σε αυτό. Εσείς μπορείτε να διαβεβαιώσετε ότι δεν παρακολουθούνται πολιτικά πρόσωπα ή συνδικαλιστικά πρόσωπα;  […] (Βουλή 09.12.2011)
Share on:
 
Copyright © Onus News - All Rights Reserved
Developed by Onus News