Ηλίας Κασιδιάρης: Παίρνω πάνω από 8.000 ευρώ μισθό…

11 Νοε 2012

ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ (Βουλευτής Χρυσή Αυγή): […] Θα έρθω, όμως, στην ουσία αυτού του νομοσχεδίου που έρχεται σήμερα προς ψήφιση, φέροντας εδώ μαζί μου δύο εκκαθαριστικά σημειώματα μισθοδοσίας. Το ένα είναι το δικό μου και γράφει «Ηλίας Κασιδιάρης του Παναγιώτη, ιδιώτης Βουλευτής».

   Στο τελικό ποσό προσθέτω το 20% υπέρ κόμματος, νόμιμη κράτηση, προσθέτω και κάποιες επιτροπές που όλοι λίγο πολύ πηγαίνουμε -γράφονται κι αυτές- και αθροίζεται ένα ποσό στο τέλος πέραν των 8.000 ευρώ. Πάνω από 8.000 στο πρώτο εκκαθαριστικό. Και με τις περικοπές που ενδεχομένως να γίνουν, με βάση τη χθεσινή ψηφοφορία, το ποσό αυτό θα μειωθεί ελάχιστα, εξ όσων γνωρίζουμε. Το δεύτερο εκκαθαριστικό που έχω μαζί μου…
ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Κάνετε λάθος. Το λέτε συνεχώς και κάνετε λάθος.
ΚΑΣΣΙΔΙΑΡΗΣ: Επιτρέψτε μου παρακαλώ, παίρνω παραπάνω από εσάς;
ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Τι παίρνετε δεν ξέρετε! 5.000 ευρώ παίρνετε.
ΚΑΣΣΙΔΙΑΡΗΣ: Να το καλύψετε πωλώντας σειρές εγκυκλοπαίδειας!
ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Κάνετε λάθος!
ΚΑΣΣΙΔΙΑΡΗΣ: Πόσα παίρνετε, κύριε Γεωργιάδη, εσείς;
ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά): Σας παρακαλώ, κύριε Γεωργιάδη, μην κάνετε διάλογο.
ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: 5.000 ευρώ παίρνω!
ΚΑΣΣΙΔΙΑΡΗΣ: Δεν παίρνετε 5.000, παίρνετε πάνω από 7.000. Είστε ψεύτης! Παίρνετε πάνω από 7.000 και να τα χαίρεστε! Το δεύτερο εκκαθαριστικό…
[…] ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Μην κάνετε τσαμπουκάδες σε μένα!
ΚΑΣΣΙΔΙΑΡΗΣ: Γιατί τι θα γίνει; Τι θα γίνει, κύριε Γεωργιάδη;
ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Να είστε κύριος στη Βουλή.
[…] ΚΑΣΣΙΔΙΑΡΗΣ: Ο αριθμός που είπα είναι ακριβέστατος, ουδείς μπορεί να τον αμφισβητήσει. Οκτώ χιλιάρικα παίρνουν οι Βουλευτές. Από εκεί και πέρα, το δεύτερο εκκαθαριστικό το οποίο έχω…
ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ: Δεν παίρνουν 8.000, κύριε συνάδελφε, αν μου επιτρέπετε τώρα.
ΚΑΣΣΙΔΙΑΡΗΣ: Πόσα παίρνουν, κυρία Πρόεδρε;
ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ: Αφού θέλετε να μιλάμε για το πόσα παίρνουν οι Βουλευτές, δεν παίρνουν τόσα χρήματα οι Βουλευτές.
ΚΑΣΣΙΔΙΑΡΗΣ: Πόσα παίρνουν;
ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ: Εν πάση περιπτώσει, τοποθετηθείτε για να τελειώσετε.
ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Μα τι συζητάμε τώρα;
[…] ΚΑΣΣΙΔΙΑΡΗΣ: Να τα πάμε 7.000; Πόσα να τα κάνουμε; Πείτε μου πόσα είναι!
ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Κύριε Υπουργέ, να δίνετε κι σε εμάς αυτά που δίνετε στη Χρυσή Αυγή. Είναι απαράδεκτο αυτό…
ΚΑΣΣΙΔΙΑΡΗΣ: Αφήστε αυτές τις γελοιότητες!
ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Καταγγέλλουμε την Κυβέρνηση που δίνει στη Χρυσή Αυγή παραπάνω λεφτά!
ΚΑΣΣΙΔΙΑΡΗΣ: Δεν είναι τηλεοπτικό στούντιο του Blue Sky εδώ πέρα για να κάνετε αυτό το θέατρο!
[…] (Βουλή 07.11.2012)
Share on:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
Copyright © Onus News - All Rights Reserved
Developed by Onus News