Στο διήμερο συνέδριο Slush,
που πραγματοποιείται στο Ελσίνκι και απευθύνεται σε τεχνολογικά startup από τη Βόρεια Ευρώπη και τη Ρωσία, τα Angry Birds τράβηξαν τα φώτα της δημοσιότητας με… διαφορετικό
τρόπο.
Όπως μεταδίδει το site The Next Web,
το αναψυκτικό Angry Birds
(ναι, υπάρχει και αναψυκτικό!) είναι πρώτο σε πωλήσεις στη Φινλανδία,
εκτοπίζοντας όλα τα γνωστά διεθνή super brands, όπως η Coca-Cola και η Pepsi.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του
στο συνέδριο, ο CMO της Rovio,
Peter Vesterbacka, σημείωσε πως το
αναψυκτικό θα κυκλοφορήσει σύντομα και στις αγορές της Νέας Ζηλανδίας και της
Αυστραλίας. Η γεύση του είναι φρουτώδης, μοιάζει αρκετά με μήλο και δεν είναι
πολύ γλυκό.
Η μανία των Angry Birds μεγαλώνει ανά τον κόσμο και εκτός από διάφορα
προϊόντα με το brand name
τους, υπάρχουν πλάνα για τη δημιουργία θεματικών πάρκων, το πρώτο από τα οποία
είναι προγραμματισμένο να λειτουργήσει στην Κίνα.
(Πηγή: e-pcmag.gr)