Λουξ Μαρλαφέκας: Αύξηση τζίρου και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς έφερε το 2012

22 Δεκ 2012

   Ικανοποιημένη από τα οικονομικά αποτελέσματα της φετινής χρονιάς εμφανίζεται η διοίκηση της Λουξ Μαρλαφέκας. Ο τζίρος της εταιρίας υπολογίζεται σε 25 εκατ. ευρώ από 22 εκατ. πέρσι, με το 5% του τζίρου να προέρχεται από τις εξαγωγές σε Κύπρο, Ιταλία, Γερμανία, Αγγλία, ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία και Κίνα.

   Τα κέρδη της ελληνικής εταιρίας για την τρέχουσα χρονιά εκτιμάται πως θα κυμανθούν στα ίδια επίπεδα με το 2011, περίπου στα 3 εκατ. ευρώ. Αυτό αποδίδεται εν μέρει και στην εμπορική πολιτική της Λουξ, σύμφωνα με την οποία σημειώθηκε μείωση στην τιμή των προϊόντων της φέτος, μεσοσταθμικά 15-17%, η οποία ωστόσο οδήγησε σε αύξηση της κατανάλωσης κατά 20%.
   Σε ό,τι αφορά το μερίδιο της εταιρίας, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen για τους μήνες Αύγουστο και Σεπτέμβριο, στα «flavors» (αναψυκτικά με γεύσεις) άγγιξε το 17,2%, από 15,8% που είχε την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Share on:
 
Copyright © Onus News - All Rights Reserved
Developed by Onus News