Ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι μιλά αποκλειστικά στο euronews (Δεύτερο μέρος)

25 Ιαν 2013

   Στη δημοσιογράφο του Euronews, Γκαρντένια Τρετζίνι, μίλησε αποκλειστικά ο πρώην πρωθυπουργός της Ιταλίας και υποψήφιος στις επερχόμενες εκλογές, κ. Σίλβιο Μπερλουσκόνι. Δείτε χαρακτηριστικά αποσπάσματα της αποκαλυπτικής συνέντευξης.


Δημοσιογράφος: Επομένως είναι όλα ψέματα;
Σίλβιο Μπερλουσκόνι: Εγώ πάντοτε αθωωνόμουν. Υπήρξαν 103 κατηγορίες εναντίον μου και πάντοτε είτε αποσύρονταν είτε κατέρρεαν καθώς οι δικαστές δεν είχαν την δυνατότητα να τις υποστηρίξουν με αποδείξεις, όλα αυτά τα χρόνια, και έτσι τις εγκατέλειπαν. Το αποτέλεσμα είναι ένα νούμερο που πολύ δύσκολα θα μπορούσαν να πιστέψουν οι Ευρωπαίοι τηλεθεατές: Σε 19 χρόνια αναγκάστηκα να ξοδέψω 450 εκατομμύρια ευρώ σε δικηγόρους και συμβούλους.

Δημοσιογράφος: Όταν μιλάμε για σύγκρουση συμφερόντων, δεν αναφερόμαστε μόνο στην τηλεοπτική κάλυψη αλλά για το παρελθόν και το παρόν ενός υποψηφίου, που είναι είτε δικαστής είτε επιχειρηματίας και είναι υπόλογος στους ψηφοφόρους. Όχι μόνο ως δικαστής αλλά και ως πρωθυπουργός…
Σίλβιο Μπερλουσκόνι: Τα τελευταία 19 χρόνια βρίσκομαι στο μικροσκόπιο, οι δικαστές έχουν συγκεντρώσει περισσότερες από δύο εκατομμύρια σελίδες για εμένα και τις επιχειρηματικές μου δραστηριότητες και έχω αθωωθεί για όλα. Είμαι πιθανότατα ο πρώτος φορολογούμενος στην Ιταλία. Από τότε που ασχολούμαι με την πολιτική έχω πληρώσει 9 δισεκατομμύρια ευρώ σε φόρους στο κράτος. Συνεχίζουν να μου επιτίθενται όμως στο τέλος εγώ είμαι αυτός που κερδίζω πάντα.

Δημοσιογράφος: Πως πιστεύετε ότι θα πατάξετε την παραοικονομία; Πρόκειται για εθνικής προτεραιότητας ζήτημα εκτάκτου ανάγκης. Τι προτείνετε;
Σίλβιο Μπερλουσκόνι: Η παραοικονομία είναι μια παλιά ιστορία που μπορεί να νικηθεί μόνο με έναν τρόπο: Μειώνοντας την φορολογική επιβάρυνση. Αυτός είναι ο στόχος μας. Ποτέ, σε 10 χρόνια διακυβέρνησης, δεν αυξήσαμε τη φορολογία.
Share on:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
Copyright © Onus News - All Rights Reserved
Developed by Onus News