Γράφει ο Τάκης Πουρναράκης
Αν θέλετε την εξήγηση για την απουσία του Ράλι Ακρόπολις από το
καλεντάρι του WRC για το 2014 με μια φράση, «είμαστε λίγοι πληθυσμιακά και με
χαμηλή αγοραστική δύναμη».
Από το 2012 τα δικαιώματα
προβολής και οργάνωσης του WRC έχουν μεταβιβαστεί από τη FIA στην σύμπραξη Red
Bull Media House και Sportsman που αποτελούν τον promoter του αθλήματος. Οι εν
λόγω εταιρείες έχουν τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο στη διαμόρφωση του
προγράμματος των αγώνων, στην οριοθέτηση του πλαισίου διεξαγωγής, στις συμφωνίες
με τους χορηγούς και φυσικά στις συμφωνίες με τα μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα. Στη
FIA απομένει το αθλητικό κομμάτι με τους κανονισμούς και τις συμμετοχές.
Η οργανωτική επιτροπή του
Ράλι Ακρόπολις ανταποκρίθηκε σ’ όλες τις απαιτήσεις του promoter. Σε καμία
περίπτωση δε ζητήθηκε κάτι χωρίς ανταπόκριση. Ούτε υπήρχαν οφειλές οικονομικές.
Όμως όταν μπήκε στη ζυγαριά από τη μια η ιστορία του Ακρόπολις και το πόση
απήχηση έχει και από την άλλη ο πληθυσμός της Πολωνίας, η συμμετοχή του
Κουμπίτσα, το καλό τηλεοπτικό συμβόλαιο με το κρατικό Πολωνικό κανάλι και άλλα
η απόφαση που ελήφθη όσο κι αν δε μας αρέσει αυτό, είναι η αρμόζουσα από ένα
μάνατζερ που αξιολογεί ψυχρά τα αριθμητικά δεδομένα.
Προφανώς θα ρωτήσει
κάποιος «μα τι άλλαξε τώρα σε σχέση με τόσα χρόνια που φιλοξενούσαμε τον
αγώνα;». Όσο η FIA είχε κεντρικό ρόλο στις αποφάσεις χάρη και στις καλές
σχέσεις που υπήρχαν και υπάρχουν, το Ακρόπολις παρέμενε. Τώρα το παιχνίδι
άλλαξε και για να παίξουμε ξανά σ’ αυτό, απαιτούνται: Διευρυμένος
προϋπολογισμός για το 2015, στήριξη της Πολιτείας και ένα καλό εξαψήφιο
τηλεοπτικό συμβόλαιο με ελεύθερο κανάλι πανελλαδικής εμβέλειας. Χωρίς φυσικά
αυτό να αποκλείει παράλληλο ρόλο από κάποιο συνδρομητικό. Αν αυτά επιτευχθούν
από τη Celeritas το Ακρόπολις θα επιστρέψει στο καλεντάρι του 2015 πιθανόν ως
14ος αγώνας. Για το 2014 εξετάζεται το ενδεχόμενο διεξαγωγής του Ράλι Ακρόπολις
στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι (ERC).
(Πηγή: newsauto.gr)