Ενώ το πρωτάθλημα της Formula 1 έχει ήδη αρχίσει, με τις ομάδες η μία μετά την άλλη να
ανακοινώνουν την ημερομηνία παρουσίασης του μονοθεσίου τους, δεν πρέπει να
ξεχνάμε τις σημαντικότερες αλλαγές στους κανονισμούς, οι οποίοι με τη σειρά τους
διαμορφώνουν τα νέα μονοθέσια για το 2014.
1. Πίσω αεροτομή: Ένα μέρος αυτής από φέτος θα λείπει.
2. Εξάτμιση: Ο διαχύτης αέρα στο πίσω μέρος της εξάτμισης
απαγορεύτηκε.
3. DRS:
Το σύστημα που ενεργοποιείται στα προσπεράσματα, βάσει του οποίου δημιουργείται
με το πάτημα ενός κουμπιού ένα άνοιγμα στην πίσω αεροτομή, αυξάνεται κατά 1.5
εκατοστό.
4. Κιβώτιο ταχυτήτων: Πλέον τα μονοθέσια θα έχουν 8
ταχύτητες, αντί 7 το 2013, μία εξαιρετική καινοτομία.
5. Κινητήρας: Ο κινητήρας από το 2014 γίνεται Turbo, 1.6 lt με διάταξη V6, ο οποίος αντικαθιστά τους παλιούς
των 2.4 lt με διάταξη V8.
6. Σύστημα ανάκτησης ενέργειας: Από φέτος θα γίνεται
αξιοποίηση τόσο της κινητικής ενέργειας από τα φρένα, όσο και αυτής που
απελευθερώνεται από τα καυσαέρια του κινητήρα.
7. Δομή: Η δομή στα πλαϊνά μέρη του μονοθεσίου αλλάζει, λόγω
των κανόνων ασφαλείας.
8. Ελάχιστο βάρος: Το ελάχιστο βάρος του μονοθεσίου μαζί με
τον οδηγό αυξάνεται, από τα 642 στα 690 κιλά.
9. Εμπρόσθιο μέρος: Οι κανόνες έφεραν αλλαγές και στη
"μύτη" του μονοθεσίου, η οποία θα είναι ελαφρώς "άκομψη".
10. Εμπρός αεροτομή: Πιο μικρή, και πιο χαμηλή προς το
έδαφος, για λόγους ασφαλείας.