Τα προβλήματα της Renault με το νέο κινητήρα turbo για το προσεχές πρωτάθλημα της Formula 1 που ήδη έχει
ξεκινήσει με τις δοκιμές εξέλιξης, συνεχίζονται με αμείωτη ένταση.
Οι τρεις αυτές
ομάδες, συμπλήρωσαν στη Χερέθ μόλις 668 km, έναντι 1966 km
που έβαλαν τα μονοθέσια με κινητήρα Ferrari και 3874 km
που έβαλαν τα μονοθέσια με κινητήρα Mercedes.
Ο επικεφαλής
μηχανικός της Renault Rob White
τόνισε: «Δεν μπορέσαμε να συμπληρώσουμε ικανό αριθμό γύρων και δεν δούλεψε ο
κινητήρας σε πλήρη ισχύ. Η πηγή των προβλημάτων μας δεν είναι μονοδιάστατη,
εντοπίζεται δε στον έλεγχο και τη συνεργασία των περιφερειακών συστημάτων της
μονάδα ισχύος.
Την πρώτη μέρα δοκιμών αντιμετωπίσαμε πρόβλημα
με κάποιο υποσύστημα μέσα στο χώρο αποθήκευσης ενέργειας. Δεν επρόκειτο για την
μπαταρία ή τη λειτουργία της απλά για ένα ηλεκτρονικό εξάρτημα που έχουμε
τοποθετήσει εκεί για λόγους χωροταξικούς.
Επίσης είχαμε προβλήματα με τον υπερτροφοδότη
και τον έλεγχο της πίεσης, με την ανάφλεξη και αυτό συνδέονταν με τους
ηλεκτρονικούς χάρτες. Η ασύγχρονη ανάφλεξη προκαλούσε μηχανικά προβλήματα. Με
τη βοήθεια της Red Bull
καταφέραμε να λύσουμε το θέμα στο χώρο αποθήκευσης ενέργειας. Όσον αφορά στην
πίεση του turbo δείχνει
να έχουμε βρει ένα δρόμο την τελευταία μέρα δοκιμών».