Η Samsung κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην Ελλάδα παρά την πτώση των πωλήσεων

18 Μαρ 2015

Κατά το πρώτο επτάμηνο του 2014 η αγορά των συσκευών κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα μειώθηκε, με τις πωλήσεις να υποχωρούν κατά 7,5% σε τεμάχια και κατά 8% σε αξία, σύμφωνα με στοιχεία του ΣΕΠΕ.
   Αναλυτικά, στην ελληνική αγορά το εξεταζόμενο διάστημα, σύμφωνα με στοιχεία της GfK, διατέθηκαν 1,469 εκατ. συσκευές κινητής τηλεφωνίας έναντι 1,589 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους.
   Η συνολική δαπάνη των Ελλήνων για κινητά διαμορφώθηκε, την εν λόγω περίοδο, σε €215,5 εκατ. έναντι €234,4 εκατ. το ίδιο διάστημα του 2013.
   Ακόμα, οι επιλογές του Έλληνα καταναλωτή εστιάζουν σε πιο προσιτές οικονομικά συσκευές, καθώς περίπου ένα στα πέντε smartphone κινητά (ποσοστό 22%) που διατίθενται στην αγορά, έχει τιμή πώλησης κάτω από τα €100, ενώ μια μεγάλη μερίδα συσκευών, που ποσοστιαία κινείται στο 71,2%, ανήκει στην κατηγορία αυτών με τιμή κάτω των €200 (εκ των οποίων το 25,9% βρίσκεται μεταξύ €100 και €150 και το 23,3% μεταξύ €150 και €200).

Τα μερίδια αγοράς ανά εταιρία
Στη συνολική αγορά (smartphones και συμβατικά κινητά) και σε επίπεδο τεμαχίων, η Samsung το εξεταζόμενο διάστημα βρέθηκε στην πρώτη θέση με μερίδιο αγοράς 36%, με δεύτερη τη Nokia με 22,3% και τρίτη την Alcatel με 10,7%.
   Η Sony με 6,4%, η Vodafone με 6,2%, η Apple και η LG, με περίπου 5,3% έκαστην, συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα της αγοράς των συσκευών.
   Στα smartphones, η Samsung διατηρεί τα ηνία της αγοράς (σε τεμάχια) με μερίδιο 36,5%, με δεύτερη τη Sony με 10,7%, τρίτη τη Vodafone με 10,4%, τη Nokia στην τέταρτη θέση με 9,2%, την Apple να ακολουθεί με 8,9% και την LG να έπεται με 8%.
Share on:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
Copyright © Onus News - All Rights Reserved
Developed by Onus News