Στην αλλαγή λογοτύπου και στην καθιέρωση μιας ενιαίας
εμπορικής μάρκας για τον ΟΤΕ και την Cosmote προχωρά το προσεχές διάστημα ο Όμιλος. Το νέο λογότυπο θα
«ντύσει» σύντομα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Ομίλου σε σταθερή και κινητή
τηλεφωνία και Ιντερνετ καθώς η προετοιμασία για το επερχόμενο rebranding βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη.
Υπενθυμίζεται ότι ο
ΟΤΕ την τελευταία τετραετία έχει μειώσει τον καθαρό δανεισμό του κατά 75%, ενώ
αποτελεί το μεγαλύτερο επενδυτή στις τηλεπικοινωνίες έχοντας επενδύσει 2
δισεκατομμύρια ευρώ σε υποδομές σταθερής και κινητής τηλεφωνίας την περασμένη
πενταετία και υλοποιώντας ένα επενδυτικό πλάνο ύψους 1,2 δισ.ευρώ την τρέχουσα
πενταετία. Συνολικά για το 2015 οι επενδύσεις του ΟΤΕ αναμένεται να ανέλθουν σε
περίπου 500 εκατομμύρια ευρώ.
Η πελατειακή του
βάση αποτελείται από 2.712.258 συνδρομητές σταθερής, ενώ έχει 1.428.560 ενεργές
ευρυζωνικές συνδέσεις σταθερής, 7,3 εκατομμύρια συνδρομητές κινητών
επικοινωνιών και πάνω από 400.000 συνδρομητές ΟΤΕ TV.
Πηγή: ΕΘΝΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου