Η εμφάνιση και το design παίζει κομβικό ρόλο στην απόφαση των καταναλωτών για την
αγορά ενός συγκεκριμένου προϊόντος τεχνολογίας. Περίπου ένας στους τρεις
καταναλωτές διεθνώς (το 33%) υποστηρίζει ότι η εμφάνιση και το στυλ έχει
βαρύνουσα σημασία για την επιλογή ενός προϊόντος τεχνολογίας, ενώ μόλις ένας
στους δέκα (9%) δηλώνει ότι διαφωνεί με αυτή την άποψη.
Τα παραπάνω
συμπεράσματα προκύπτουν από έρευνα της GfK, η οποία διενεργήθηκε σε καταναλωτές από 22 χώρες και
επιχειρεί να καταγράψει τους παράγοντες, που παίζουν ρόλο κατά την αγορά ενός
προϊόντος τεχνολογίας.
Το ποσοστό των
καταναλωτών, που επιλέγουν ένα smartphone,
ένα tablet ή ένα laptop, με βάση την εμφάνιση
και το design, είναι
σαφέστατα μεγαλύτερο μεταξύ των νεαρότερων ηλικιών. Για παράδειγμα, στους νέους
ηλικίας 20-29 ετών, το ποσοστό εκείνων, που επιλέγουν ένα προϊόν τεχνολογίας με
κριτήριο την εμφάνιση, ανεβαίνει στο 37%, ενώ μόλις το 5% διαφωνεί με αυτήν την
άποψη.
Αλλά και για το
ηλικιακό κοινό των 30-39 ετών, η εμφάνιση παίζει μείζονα ρόλο, με το αντίστοιχο
ποσοστό να διαμορφώνεται σε 36%, ενώ μόλις το 6% διαφωνεί με αυτήν την άποψη.
Την ίδια, περίπου, εικόνα εκπέμπουν και οι έφηβοι, καθώς στις ηλικίες 15-19
ετών το 34% συμφωνεί ότι η εμφάνιση και το design είναι βασικό κριτήριο, έναντι του 11%, που διαφωνεί.
Αντίθετα, η εικόνα
των προϊόντων τεχνολογίας δεν φαίνεται να μετρά, εξίσου, για τα μεγαλύτερα
ηλικιακά κοινά, με τα άτομα άνω των 50 ετών να συμφωνούν μόλις σε ποσοστό 23%
με την άποψη ότι η εμφάνιση μετράει κατά την αγορά ενός προϊόντος τεχνολογίας.
Πηγή: ΣΕΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου