Θέλει να τα πούνε με τον Lewis o Nico

28 Οκτ 2015

Δυσαρεστημένος από την συμπεριφορά του Lewis Hamilton εντός πίστας και το πώς χειρίστηκε τη μεταξύ τους μάχη στην πρώτη στροφή του Grand Prix του Ώστιν, είναι ο Nico Rosberg.


   Παρά την ένταση που φάνηκε να δημιουργείται με το… ιπτάμενο καπελάκι στο χώρο αναμονής για το βάθρο και την παγωμάρα που επικράτησε μεταξύ των δύο οδηγών της Mercedes εκεί, όλα δείχνουν να είναι καλά.
   Το ίδιο βράδυ διασκέδασαν στον ίδιο χώρο ενώ σε δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα, ο Rosberg παραδέχθηκε πως δεν έχασε λόγω τύχης αλλά λόγω έλλειψης… ταλέντου, με αποτέλεσμα να κάνει το κρίσιμο λάθος επτά γύρους πριν το τέλος του αγώνα.
  Όμως επιμένει, πως ο Hamilton θα έπρεπε να είχε χειριστεί διαφορετικά την μεταξύ τους κόντρα. Οι δηλώσεις του 30χρονου στο Autosport είναι χαρακτηριστικές: «Νομίζω πως είναι ξεκάθαρο το τι συνέβη στην πρώτη στροφή. Μέχρι το μέσο της είμαι μπροστά, μου ανήκει ένα μέρος της αγωνιστικής διαδρομής αλλά ουσιαστικά με ωθεί εκτός αυτής και με χτυπά. Είχαμε επαφή, την ένιωσα έντονα στο τιμόνι μου και δεν ήταν ευχάριστο. Το πήγε ένα βήμα πιο πέρα απ’ ότι θα έπρεπε και δεν ήταν καλό αυτό. Πρέπει να το συζητήσουμε αν και δεν είμαι σίγουρος πως αυτό θα συμβεί. Βέβαια το συγκεκριμένο συμβάν δεν έκρινε τον αγώνα, τον αγώνα μου τον κόστισε το λάθος μου».
   Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά λοιπόν, ο Nico Rosberg απέτυχε παρότι είχε αναμφίβολα το καλύτερο μονοθέσιο στο grid, να ανέβει στο θρόνο του παγκόσμιου πρωταθλητή. Θα έχει άραγε και τρίτη ευκαιρία;
Πηγή: newsauto.gr
Share on:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
Copyright © Onus News - All Rights Reserved
Developed by Onus News