Οι ομάδες συμφώνησαν και η FIA αναμένεται να επικυρώσει την
ερχόμενη εβδομάδα το νέο σύστημα που θα εφαρμοστεί από τον πρώτο αγώνα της
φετινής χρονιάς στην Αυστραλία.
Το Q1 θα διαρκεί 16
λεπτά. Μετά τα πρώτα 7 λεπτά θα αποκλείεται ο πιο αργός οδηγός. Αυτό υποχρεώνει
όλους τους οδηγούς να κάνουν προσπάθεια από την αρχή. Στα 9 λεπτά που απομένουν
θα αποκλείονται άλλοι έξι οδηγοί ανά 90 δευτερόλεπτα. Δηλαδή στα 07:30 λεπτά
πριν το φινάλε θα αποκλειστεί ο δεύτερος, στα 06:00 λεπτά πριν το φινάλε ο 3ος,
στα 04:30 ο 4ος, στα 03:00 ο 5ος, στο 01:30 ο 6ος και στη λήξη του χρόνου ο
7ος. Ο χρόνος της περιόδου θα λήγει όταν μηδενίζει το χρονόμετρο και όχι αφού
ολοκληρώσει το γύρο του αυτός που πέρασε από την αφετηρία στο 00:01!
Οι 15 ταχύτεροι
οδηγοί θα συνεχίσουν στο Q2 που θα έχει διάρκεια 15 λεπτά. Μετά τα πρώτα 6
λεπτά θα αποκλείεται ο πιο αργός οδηγός εξ’ αυτών. Στα 9 λεπτά που απομένουν θα
αποκλείονται άλλοι 6 οδηγοί ανά 90 δευτερόλεπτα. Δηλαδή στα 07:30 λεπτά πριν το
φινάλε θα αποκλειστεί ο δεύτερος, στα 06:00 λεπτά πριν το φινάλε ο 3ος, στα
04:30 ο 4ος, στα 03:00 ο 5ος, στο 01:30 ο 6ος και στη λήξη του χρόνου ο 7ος. Ο
χρόνος της περιόδου θα λήγει όταν μηδενίζει το χρονόμετρο και όχι αφού
ολοκληρώσει το γύρο του αυτός που πέρασε από την αφετηρία στο 00:01!
Στο Q3 που θα
διαρκεί 14 λεπτά, θα προκρίνονται οι 8 ταχύτεροι οδηγοί. Μετά τα πρώτα 5 λεπτά
θα αποκλείεται ο πιο αργός οδηγός εξ’ αυτών. Στα 9 λεπτά που απομένουν θα
αποκλείονται άλλοι 5 οδηγοί ανά 90 δευτερόλεπτα. Δηλαδή στα 07:30 λεπτά πριν το
φινάλε θα αποκλειστεί ο δεύτερος, στα 06:00 λεπτά πριν το φινάλε ο 3ος, στα
04:30 ο 4ος, στα 03:00, ο 5ος, στο 01:30 ο 6ος. Οι δυο ταχύτεροι θα μονομαχούν
για την pole στο φινάλε. Ο χρόνος της περιόδου θα λήγει όταν μηδενίζει το
χρονόμετρο!
Στόχος αυτού του
συστήματος είναι να την πατήσουν οι Hamilton και Rosberg και να μείνουν εκτός
των πρώτων θέσεων. Έτσι ο αγώνας θα έχει ίσως περισσότερο ενδιαφέρον με τις
Mercedes να διεκδικούν τις πρώτες θέσεις. Θα πρέπει να το δούμε στην πράξη
προτού βγάλουμε ολοκληρωμένα συμπεράσματα αλλά η πρώτη εκτίμηση μας είναι πως
έχει αυξημένη πολυπλοκότητα και θα είναι δυσνόητο για θεατές, τηλεθεατές.
Πηγή: newsauto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου