H γαλλική εταιρία θα παρουσιάσει στο Παρίσι την πρωτότυπη
εκδοχή του C4 Cactus με το καινοτόμο σύστημα Hybrid Air.
Τώρα, για να
επιτευχθεί η εντυπωσιακή τιμή των 2 lt/100km απαιτούνται και άλλες ενέργειες
όπως είναι η βελτίωση της αεροδυναμικής κατά 20%, η δραστική μείωση του βάρους
έως 100 kg, τα ελαστικά μειωμένης αντίστασης κύλισης και άλλες ενέργειες που
μειώνουν την κατανάλωση και την εκπομπή ρύπων.
Μέχρι να δοθούν
στην δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία είναι γνωστό πως ο τρικύλινδρος
βενζινοκινητήρας PureTech συνδυάζεται με ένα υδραυλικό σύστημα που
ανακτά/συμπιέζει αέρα που στη συνέχεια χρησιμοποιείται για την παραγωγή έργου
(ισχύος). Φανταστείτε κάτι ανάλογο με τα υβριδικά, με την διαφορά πως αντί για
μπαταρίες υπάρχει η δεξαμενή αέρα. Πραγματικά, πρωτότυπο, δε νομίζετε;
(Πηγή: newsauto.gr)