Στα δικαστήρια ALTER και Αλαφούζος

22 Ιουν 2011

   Την πρόθεσή του να προσφύγει στη Δικαιοσύνη για το μπαράζ των προσωπικών επιθέσεων που δέχεται από την τηλεόραση του ALTER γνωστοποίησε με ανακοίνωσή του,  ο πρόεδρος του ΣΚΑΪ, Γιάννης Αλαφούζος.

   «Τις τελευταίες ημέρες δέχομαι μπαράζ πρωτοφανών προσωπικών επιθέσεων από την τηλεόραση του ΑLTER με αήθεις και συκοφαντικές αναφορές, εν γνώσει της αναλήθειας αυτών, που στόχο έχουν την προσβολή της προσωπικότητάς μου και τη δημιουργία εντυπώσεων. Για την επίθεση αυτή κατασκευάζονται υποθέσεις ή ανασύρονται άλλες, οι οποίες έχουν κριθεί οριστικά και αμετάκλητα από ελληνικά και διεθνή δικαστήρια πλέον της δεκαετίας. Επιπροσθέτως, για αντίστοιχα δημοσιεύματα της εφημερίδας «Αυριανή» του Γ. Κουρή, έχουν ήδη εκδοθεί σχετικές καταδικαστικές αποφάσεις περί συκοφαντικής δυσφήμισής μου.
   Προφανώς αιτία για αυτή την αήθη επίθεση εναντίον μου είναι οι αποκαλύψεις του ΣΚΑΪ για το σκάνδαλο του ALTER. Τον λόγο εφεξής έχουν τα δικαστήρια στα οποία θα προσφύγω για την προστασία της προσωπικότητάς μου και των εννόμων συμφερόντων μου.»
Share on:
 
Copyright © Onus News - All Rights Reserved
Developed by Onus News